Laddad inför en ny vecka!

Sista veckan innan lovet tar sin början imorgon! Underbart! Blir inte heller mindre underbart av en ledig dag och en dag då jag börjar klockan ett :)

Satsar på att komma igång med träningen efter ett alldeles för långt uppehåll. Har inte tränat ordentligt och regelbundet sedan innan sommaren... :( Men nu tar jag nya tag! (Nu när jag har skrivit det här har jag ännu en anledning till att verkligen göra det!)

Men nu ska jag krypa ner i min (otroligt fint) bäddade säng och ladda batterierna så jag orkar med den nya veckan!

Vardag | |
#1 - - Malin:

Haha konstigt vad en bäddad säng kan glädja en. Jag tycker alltid att det är så härligt att få bädda upp en snyggt bäddad säng när jag ska sova, det är lyxigt på något vis. Tur man är lättroad i alla fall :P haha



Kram på dig <3

Upp