Day's Beginning

Vilken härlig gårdag och morgon jag har haft!

Igår vaknade jag hos Alex, åt god frukost, gick en sväng på Kupan och fick med mig två klänningar därifrån. Sedan lämnade jag henne på skolan och begav mig ner på stan för att hälsa på Euro Sko. Fick schema för att jobba lite extra veckan efter påsklovet och köpte ett par skor! Efter det begav jag mig hemåt, åt lunch i solen, låg i soffan och tog det lugnt, åt middag, gick en promenad med hundarna (hur vackert är det inte ute nu?!) och hjälpte pappa att klyva ved innan jag satte mig med de sista skoluppgifterna innan lovet.

Idag vaknade jag tidigt, låg och myste i sängen, satte mig upp och skrev lite mer, gick ner och åt frukost och nu sitter jag här igen och ska avsluta skoluppgifterna. Sedan ska jag nog pallra mig ut på en liten promenad innan jag kör in mot stan igen. Två lektioner och städjobb väntar - sedan har jag lov!

Och första lovdagen är en härlig TV-dag! Förhoppningsvis kommer nästa avsnitt av One Tree Hill ut idag och sedan är det Biggest Loser, Grey's Anatomy och Off The Map! Blandat med lite vedklyvning och en långpromenad blir det den perfekta starten på påsklovet!

 
Klänningar från Kupan (60 kr styck)


Ballerinaskor med klack från Euro Sko (Softwalk) 799 kronor.

Vardag | |
Upp