Sweet Silver Lining

Har haft en liten dipp humör- och energimässigt några dagar nu, men det känns som att den lider mot sitt slut. Idag har jag städat mitt rum, så nu nästintill blänker det! Ska göra detsamma med mig själv nu... nästan i alla fall - dusch och uppiffning väntar och efter det ska jag till stan och göra lite ärenden före jobbet.

Går på introduktion på Euro Sko nu eftersom jag ska jobba nästa vecka. Två av de som jobbar där ska till utlandet, så jag har tagit ledigt några timmar/dagar från skolan och ska jobba. Blir alltså både skola och jobb nästa vecka... Jag får se till att sova och hamstra energi ordentligt, så ska nog detta också gå bra!
Vardag | |
#1 - - Emmaaaaa:

Jag tror att du har haft en dipp med att tillverka inlägg också;) Jag tycker ju om att läsa din blogg, skriv, skriv, skriv!! :D

#2 - - Karin:

Haha :) Det har inte riktigt funnits energi över till det... Men jag jobbar på det...nästan iaf :P

Upp