Produktiv torsdag

Underbart! För en gångs skull känns det som att jag får någonting gjort! Jag har suttit i biblioteket på skolan i snart 1,5 timme och hunnit med att skriva klart en filosofi-uppgift, maila syv:en (fått lite mer rätsida på min framtid), jobba med mitt PA och börja fundera kring en psykologiuppgift. Och allt detta trots att jag är extremt trött! Riktigt härligt!

Nu väntar en svenska- och en religionslektion och sedan ska jag plugga skoterkurs-teori inför ikväll, då jag ska på min andra kurstimme. Jag och Alex hade så tur att vi snubblade över en intensivkurs som bara är en vecka lång, så vi är mitt uppe i den nu och håller på att lära oss allt som finns att veta (nåja...) om variatorremmar, vinterleder och annat skoter-relaterat.

Det blir en lång dag idag, men jag får i alla fall något gjort och det gillas!

Vardag | |
Upp