On My Way

Nu är jag på gång! Träningen har tagit fart och i och med det har träningslusten kommit! Jobbar på med att få koll på kosten också, och även om man trillar dit ibland så känns det som att även den biten är på god väg.

I tisdags var jag på Korpen och gymmade, igår var jag på vattengympa och ikväll ska jag prova på Yoga ;) Simning står som kanske i kalendern både lördag och söndag, och nästa vecka är ytterligare några pass planerade! Känns bra! :)

Uppdatering: Det visade sig att yoga passade mig rätt bra, inte som ett träningspass i den vanligaste bemärkelsen kanske, men för att få gå igenom och stretcha hela kroppen, köra några statiska övningar, öva balans och för att få slappna av ordentligt i huvudet. Så kanske försöker jag mig på en solhälsning varje dag och ett längre pass några gånger i veckan! Det står som mål från och med nu och ett tag framöver i alla fall :)


Har funderat på att prova yoga ett tag nu, så idag införskaffades denna dvd på Akademibokhandeln för 99 :-

Träning & hälsa | |
Upp