Good Times

De senaste dagarna har varit så härliga!

I tisdags var jag, Emma och Alex på bio och sedan sov Alex här och vi såg en massa Dr Quinn, pratade, bakade och hade jättemysigt. Sedan hämtade vi upp Linnéa och åkte och hälsade på några bekanta till Alex som har sex veckor gamla siberian husky-valpar! De kan ha varit de sötaste små saker jag någonsin sett! Som jag sade när vi var där: "Jag känner hur hjärtat smälter och droppar ner i magen!" Så söta! När vi lyckats slita oss därifrån följde Alex och Linnéa med mig hem och vi fick oss en riktig tjejkväll - jättekul!

Igår var vi på stugan och städade iordning inför midsommar som ska spenderas där. Vi åker tillbaka dit ikväll och imorgon kommer Malin och Elin med familj. Hoppas på lite mindre regn och lite mer sol än vad som utlovats!
Vardag | |
Upp