Tuesday

Underbar morgon! Sov till åtta, steg upp, åt första halvan av frukosten (turkisk yogurt med blåbär och jordgubbar) framför Planet Earth - jungle, körde och hämtade Martin hos tandläkaren. Sedan gjorde jag upp en eld, fixade en macka och fick mig äntligen min efterlängtade ute-kläm-macka. Heavenly! Fick även inspiration till mitt nationella-prov-tal i svenska B, så nu är det bara till att knåpa ihop idéerna till ett faktiskt tal!

Orsaken till mina dataproblem i torsdags var förresten ett virus. Det är fixat nu, men alla gamla bilder och dokument är mer eller mindre försvunna. Så nu är det jag som väcker upp min kamera ur den dvala den har befunnit sig i under en längre tid! (Kom dock inte ihåg detta på morgonen idag...)

Nu ska jag packa ihop mina saker och bege mig in mot stan (hur gärna jag än hade stannat kvar ute vid elden). Jag ska träna (halsen känns mycket bättre idag!), skriva tal, räkna matte och städa (jobba) innan jag beger mig till Alex! Älskar mina tisdagar!

Vardag | |
Upp