Februaris fokuspunkter

Januari går mot sitt slut och jag lämnar fokuspunkterna för årets första månad. Jag är oerhört nöjd över hur bra det fungerade och siktar på liknande resultat för februari! Om januari handlade om att få igång vanor och rutiner och få energi över till annat, så handlar februari om att göra något med den energin och börja uppskatta vardagen mer. Följande är februaris fokuspunkter: 

  • Hålla liv i januaris punkter (städa, träna, plugga och hålla koll på pengarna)
  • Planera maten (krävs fortfarande lite mer jobb för att det ska flyta på bra)
  • Påminna mig själv om vad jag tycker är roligt med studierna och varför jag studerar (för att vilja lägga ner mer energi på att göra det)
  • Komma på projekt att fylla mina lediga timmar med (t ex sy, skriva, "eget plugg" osv...)
  • Ta mig tid att göra ingenting och uppskatta det
  • Komma ihåg att känna mig fin och ta mig tid att se till att jag gör det


Så vill jag känna mig under februari:
Fokuserad, målmedveten, arbetsvillig.
Självsäker, jordnära, tacksam.
Ostressad, lugn, fylld av energi, glad.

Personlig utv. Fokuspunkter | |
#1 - - Emma:

You can do it! :)

Upp