Underbara fredag

SOM jag behövde få komma hem just nu! Sitter i köket och bara njuter av att vara här. Det har varit en lång dag, men jag är på topp just nu.

Hade redovisningar på universitetet hela dagen, men slutade halv tre istället för fyra = tidigare buss och hemkomst två timmar tidigare än beräknat. Sedan Hem till gården (Emmerdale) i bussen till strax innan Skellefteå och när vi väl kommit oss dit stiger Elin på bussen! Vi lyckades med att prata non-stop hela vägen till Piteå (och hade nog kunnat hålla på ett bra tag till tror jag, haha) och sedan fick jag skjuts hem med henne. Snacka om oväntad bonus! (Pratstunden, inte skjutsen - även om den också var väldigt välkommen.)

Sedan jag kom hem har jag hunnit med en biltur med mamma och Martin (till Jävre för att handla... Handlar'n i Hemmings stänger imorgon...) och vedjobb med pappa och nu väntar Let's Dance, glass och allmänt fredagsmys!

Nu känner jag mig lyckligt lottad! <3

Vardag | |
Upp