Imponerad av och lagom nöjd med mig själv

Efter ett par timmar tillsammans med symaskinen är jag så otroligt imponerad av mig själv att det nästan är så att jag sitter och väntar på att någon viktig och väldigt upptagen person ska dyka upp med brassorkester, diplom och grejer för att de hört talas om min fantastiska bedrift och resultatet av den.

Väntar... väntar...

Ingen viktig, väldigt upptagen person...?

Ingen brassorkester...?

Inget diplom heller...?

Inte så mycket som ett futtigt hurra...?

Nähä... då får jag väl gå och hämta mig en tallrik med klass istället och fira lite på egen hand! Blir ingen bild på den skapelse som gjort mig så imponerad av mig själv att jag tycker mig vara värd glass på en tisdag, eftersom denna skapelse är en julklapp. Ni får helt enkelt lita på mig när jag säger att det blev så mycket bättre än jag trott att jag skulle kunna göra det!
Min kreativa sida | |
Upp