Bloggtips - Lomeyende

"Har du tänkt på en sak? Inser du hur mycket makt du besitter? Ja, just du. Hur varje val du gör i ditt liv, varenda liten sak –från vilken flingsort du äter till frukost, till vilket tvprogram du helst tittar på en lat hemmakväll i soffan – påverkar tusentals människor du inte känner. Det är helt fantastiskt när man tänker efter!"

Detta citat kommer från en av bloggarna som figurerar på blogg.se:s startsida nu i dagarna, Lomeyende. Jag har bläddrat lite i arkivet och konstaterade snabbt att här har jag läsning många kvällar framöver. Så utan att ha läst speciellt mycket så vill jag tipsa om denna blogg, en härlig blandning av "drömmar, livet, konst och miljö". Jag har höga förväntningar!



Vill du har fler blogg-/länktips? Kolla mina länkar längst ner i sidomenyn!

The change I want to see in the world | |
Upp