För en bättre morgondag

Just nu finns en hel hög med länkar till klimatsmarta inlägg på blogg.se, temadagarna är i full gång. Så ta dig dit, klicka dig vidare till de olika bloggarna, läs, inspireras och gör de förändringar du kan göra idag för en bättre morgondag. Ingen kan göra allt, men alla kan göra något.




PS. Lämna en kommentar med dina bästa klimatsmarta tips, så sätter jag ihop ett inlägg med era tips, och såklart länkar till era bloggar senare idag!

The change I want to see in the world | |
#1 - - yasmine modell mamma och fru:

många kanon bra inlägg måste jag säga

#2 - - Karin:

Svar: Tack så jättemycket! Vad roligt att höra att du tycker det :)

#3 - - Sofia:

Kört igång Veckans blogg, kommentera bara att du är med så är du med och tävlar, vad har du att förlora? :D

Kram

#4 - - sofia:

Hej hej.

Är också fd pitebo.Hittade din blogg via jonna:)

#5 - - Emma:

Tycker att det är riktigt fränt att du får vara med på blogg:s framsida Karin! Jag är riktigt stolt över dig! Fler chanser att nå ut med det du vill säga och det du tycker är viktigt! Go girl! :)

#6 - - Karin:

Emma: Tack! Ja, det är faktiskt rätt häftigt. Får väl se vart det leder men om inte annat så har jag fått mer blogginspiration, och bara det är ju mycket värt :)

#7 - - Karin:

Sofia: Vad roligt :) Kul att du klickade vidare hit också!

#8 - - Sofia:

Härligt att mötas av en sådan slogan direkt! det är ju precis så det är. var själv förändringen du vill se i världen.

hos vissa sticker det i ögonen att läsa om andras engagemang men det är ofta hos de som tror att det inte har någon makt, vilket såklart är helt fel. tack för en fin blogg!

#9 - - Karin:

Sofia: Tack! Vad glad jag blir av din kommentar :)



Ja, jag tror att de som reagerar negativt på att läsa om andras engagemang reflekterar någon sorts irritation över att man själv inte gör något, vad det än kan vara och av vilken anledning. Jag kan inte se att det finns någon anledning att missunna någon som lever sitt liv som han/hon vill göra det, bättre då att vara glad för deras skull och låta det inspirera en själv istället! Det vinner ju alla på :)

Upp