En gammal hederlig plugglördag

Efter att jag kommit hem från universitetet igår gjorde jag ingenting. Och så här i efterhand är jag glad över det. För idag vaknade jag med energi och lust att göra någonting.

Har hunnit med att se One Tree Hill, fixa och äta frunch, städa iordning lite, tvätta två maskiner och hänga tvätt samt börja på en sammanfattning inför tentan nästa vecka. Tänkte mig att jag skulle försöka plugga så mycket jag bara kan idag, så vi får se hur länge jag sitter här. Om jag pausar lite då och då genom att slänga mig in i någon av de böcker jag håller på att läsa ska det nog kunna gå rätt bra tror jag.

Jag är så glad över att det faktiskt verkar vara möjligt att plugga nu, har inte riktigt varit de när jag försökt mig på det tidigare under kursen och med mindre än en vecka kvar till tenta känns det som att det är på tiden. Och litegrann har jag faktiskt saknat de gamla tidernas pluggdagar... lite underlig är jag allt, haha
Vardag | |
#1 - - Emma:

Haha Karin! Du är lite underlig, men det är bara du och det är jag glad för!;)

Upp