Lycka kommer av tacksamhet

Sitter här och mår så förfärligt bra just nu att man skulle kunna tro att jag har gått och blivit nykär så här på alla hjärtans dag och allt. Men så är det inte. Det enda som har hänt är att jag har haft en produktiv dag och fått en massa gjort, för att sedan få ta en härlig dusch,sedan tända ljus och sätta mig framför en eld med en bra bok, gott te och choklad som världens bästa mamma skickat med posten <3

Dessutom har jag kommit ur en period av tycka-synd-om-mig-självande och saknande av alla jag tycker om. Istället är jag nu bara överlycklig över att jag har så många fantastiska människor i mitt liv och att jag får ha det så bra som jag har det! (Sade ju att jag mår förfärligt bra) Denna bild, som jag halvkriminellt kopierat från min kusin Signes blogg, sammanfattar rätt bra vad jag känner just nu, åtminstone en del av det.

God-grateful-prayer-thankful-thanks-favim-com-286146_large_188452886_large

Personlig utveckling | |
#1 - - lisa:

Åh tack för din kommentar! så roligt att höra!

Jag måste verkligen säga desamma, du är så klok i allting!

Upp