Choosing success

Jag har haft en period nu när jag ofta frågat mig själv Vad spelar det för roll? och inte haft något svar. Innerst inne vet jag att det spelar roll. Allt vi gör spelar roll, och inte bara för oss själva. Var och en av oss är en del av allt och varje liten sak jag gör bättre gör världen bättre. Innerst inne tror jag verkligen att det är så. Men ibland är det svårt att komma ihåg det, att agera i enlighet med det. Det har det varit nu ett tag.

Det känns som att det har vänt idag, och jag ska göra vad jag kan för att se till att det fortsätter i den riktningen. Jag påminner mig själv om [detta], [detta], [detta] och [detta] och jag kämpar vidare, dag för dag. Istället för att fråga mig själv Vad spelar det för roll? frågar jag:

Why are you going to choose failure, when success is an option?
Motivation & inspiration | |
#1 - - Emma:

Ja! Helt klart sant!

#2 - - Karin:

Saknar dig Emma <3

Upp