Januaris fokuspunkter

Januaris fokuspunkter är några rutiner jag vill skapa för att få vardagen att flyta smidigare. Jag har en tendens att ligga bara precis steget före, vilket resulterar i en ständig stress och en ständig känsla av att jag måste göra det ena och det andra. När energitjuvarna i vardagen istället blir energiuppladdare finns mer tid, ork och utrymme för de idéer, drömmar och infall jag vill kunna unna mig för att leva det liv jag vill leva - ett där jag lever och inte bara är. Följande är de rutiner jag fokuserar på under januari:

- Träna, för att känna mig stark fysiskt och psykiskt
- Laga bra mat, av samma anledning
- Hålla koll på ekonomin, för att få ut så mycket som möjligt och kunna spara
- Hålla det städat omkring mig, för att få energi av min omgivning
- Ägna någon/några timmar per dag åt skolarbete, för att få ut så mycket som möjligt av studierna

Sedan har jag även en fokuspunkt som känns viktig när jag åker tillbaka till Umeå:
- Påminna mig om min historia och vara den jag som formats av den, inte bara den som formas av nuet.  




Jag för ca 2,5 år sedan

Personlig utv. Fokuspunkter | |
#1 - - Linnéa:

Sv: Men tack så mycket :D Skrev ju typ det ni redan harde skrivit fast från min vinkel typ. Haha :) Men jag tror som du att det kommer bli ett spännande år. Det är bra att våga :D



Duuuuu.... du svarade inte på smset jag skickade igår förresten :( HAHA :D Tänkte att du jag och Helena kunde försöka hitta på något :)

Upp