Bara för att jag måste få ut lite av detta!

Måste bara föreviga detta ögonblick på något sätt. Är så genuint lycklig just nu att det går inte att beskriva, men inte heller att låta bli! Och jag har inte en susning om varför jag mår så här just nu... Det är bara underbart!

Började dagen med att sova precis så länge jag ville och sitta i fåtöljen och vakna precis så länge som jag behövde. Sedan gav jag mig på sommarstädning av rummet som därför är rent, nystädat, fräscht och trevligt nu. Efter det började jag på en ny variant av hemtentan och det känns som att den ena pusselbiten efter den andra faller på plats, inte bara i tentan utan i mitt lärarhuvud, vilket är en otroligt härlig känsla. Just nu tror jag att det kanske faktiskt är så att jag kan komma att bli en riktigt bra lärare och tycka att det är riktigt roligt! Att sedan få avsluta en sådan dag med hemmagjord och riktigt lyckad banan/choklad- och banan/citronglass och en härlig Let's Dance-final är ju inte helt fel. Särskilt inte eftersom att det inte slutar där...

Nu är nämligen kusin Malin påväg hit och imorgon bär det av på tvåårskalas hos kusin Therese och hennes familj!

Sedan ska jag bara lägga till att det spitter så mycket i hela kroppen att jag inte kan sitta still utan dansar omkring till underbara låtar från Jana Kramers nya album som släpps på tisdag, att sommaren kommer bli den bästa någonsin och att jag är SÅ lycklig!

Haha! :D

Vardag | |
#1 - - LORISSA LOVEBOMB:

Det låter verkligen sagolikt. Jag ska förresten också bli lärare :)

Upp