10 dagar kvar!

Idag är det 10 dagar kvar till Earth Hour och jag planerar för fullt hur jag ska uppmärksamma det (förutom med själva släckningen) i år. Förra året var det spelkväll med Emma och Elin, en repris på det kanske?


The change I want to see in the world | |
#1 - - Elin:

Åh det var helt underbart, jag mådde så bra den kvällen! :)

Hade gärna gjort om det men tyvärr spelar jag volleyboll den helgen, men hoppas att du får det jättemysigt! :)

#2 - - Anonym:

Åh det var verkligen jättemysigt! :)

Och det skulle vara kul att göra om det igen! :D

#3 - - Karin:

Elin: Aj då, rackarns otur! Vi får ha en extra Earth Hour tillsammans en annan gång Helt enkelt :)



Emma (jag gissar att det är du): Ja, jag har lite övriga planer också, vi får planera mer senare helt enkelt och se om det passar :)

#4 - - Elin:

Jaa man kan ju ha egen kväll då man släcker ner och har tända ljus själva ändå bara för att det är så mysigt :)

Upp