Nya tag inför vecka fyra

Det börjar dra sig mot slutet av mars och jag har en vecka kvar att jobba med denna månads fokuspunkter samtidigt som jag funderar på vad jag ska ta mig an nästa månad. Känner mig väldigt inspirerad inför april det måste jag säga! Men jag ska försöka att köra mars ända in i mål först.

Det övergripande målet handlade om balans i vardagen och det skulle jag nog säga att jag har om än inte lyckats helt med, så kommit en bra bit på väg. Jag har fortfarande stunder då jag undrar över vad jag egentligen gör, men de har inte varit så många. Det är egentligen bara den senaste veckan som jag har tappat fokus på fokuspunkterna, inte minst på grund av att jag inte tycks ha kunnat följa planeringar och inte alls har kommit mig för att träna. Så nu satsar jag på att göra den fjärde och sista veckan mer lik de första två än den tredje. Alltså ska jag:

  • Vara mer kreativ, göra saker
  • Lägga manken till med plugget
  • Hitta träningsglädjen
  • Planera dagarna i olika "block"
  • Tänka med pennan


En vecka till!

Personlig utv. Fokuspunkter | |
Upp