Stunder som är mina

De kommer alltid på kvällen, funderingarna. Bra tankar, dåliga tankar. Alltid på kvällen, eller natten snarare. Just innan jag ska sova, sådär så att jag vill stanna uppe hela natten och bara tänka, bara fundera. Det känns som att om jag skulle göra det så skulle jag fundera ut en massa bra saker. Men så går jag och lägger mig och på morgonen är alla funderingar borta.

Jag vet inte vad det egentligen är jag funderar på, allt möjligt och ingenting känns det som. Men det är alltid samma känsla. Som att jag är på gränsen till att komma på något. Vad vet jag inte. Kanske är det just nu som jag är som mest jag.

Inte är det så konstigt att jag inte vill sova.


Personlig utveckling | |
#1 - - lisa:

ja, det är så himla sant. Då flödar alla tankarna förbi på riktigt!

#2 - - Karin:

Svar: Att de gör! Man hinner inte riktigt med! Men det är härligt att ha sådana stunder också :)

Upp