I slutet av februari

...kan jag konstatera att fokuspunkterna för januari var en riktig hit, men att februaris har inte gått riktigt lika smidigt. Jag har inte kommit ihåg att fokusera på fokuspunkterna utan varit rätt mycket hit och dit. Vissa punkter har gått bättre, andra sämre. Jag har inte känt samma skillnad som under januari, men temat för månaden var att uppskatta vardagen mer och det känner jag nog ändå att jag har gjort.

Februari har varit en månad som gått väldigt mycket upp och ner. Jag har ifrågasatt om jag går rätt utbildning, jag har längtat hem, känt mig ensam och riktigt omotiverad. Jag har varit oerhört lycklig, tacksam över allt jag har att längta efter, fokuserad och motiverad. Som sagt - väldigt upp och ner!

Nu funderar jag vidare på mars månads fokuspunkter, har en del idéer och till skillnad från denna månad ska jag under mars komma ihåg fokuspunkterna och använda mig av dem.

Personlig utv. Fokuspunkter | |
Upp