Ännu en bra tisdag

Sitter och jobbar på min rapport om skrivande i skolans svenskämne och måste nog ändå säga att det går rätt bra. Känns så just nu i alla fall. Annars har jag hunnit med att städa i ordning och packa upp efter en helg hemma, äta en god lunch (en sallad med babyspenat, fetaost och bacon) och lyssa på två podcastavsnitt med Jillian Michaels. En rätt bra tisdag med andra ord (de brukar ju vara det)!

Planerna för resten av dagen är följande (utan inbördes ordning): läsande av två stycken rapportsynopsis inför responsgrupper imorgon, mer skrivande på min egen rapport, sortering av räkningar osv, några avsnitt Dr Quinn och broderi till det, middag, dusch och en myskväll med en bra bok.


Här sitter jag och pysslar på med min rapport. Älskar min jordglob förresten!
Och pusslet på väggen... och gardinerna!
Och den lilla bruna skokartongsbiten på tidskriftssamlarna!

Vardag | |
#1 - - emma:

Du har verkligen fått till det i rummet! Det är verkligen du! :)

#2 - - Karin:

Svar: Tack Emma! Ja, det känns som att det är det :)

Upp